It could not be better then this!

SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOV! SÅÅÅÅ GRYMT.
Nu börjar jag känna att jag ens har sommarlov, fyfan va skönt. Igår vart det sent! Riktigt sent.. snackade med killarna från min klass till 00.56 och spelade sims. Familjen bestod av oss i samtalet, hehe. Lite roligt för simmarna var ganska lika killarna! Jag är inte ledsen för att jag lämnar klassen och byter gymnasium utan för att jag inte kommer ha samma kontakt med dem som jag har haft nu i nian! Jag vet att vi kommer ses på stan och jag hoppas verkligen att båda individerna kan och kommer säga "Hej!". Tro mig jag kommer att göra det. Jag vet några jag kommer att ha kontakt med helt klart!

Idag ska jag ner på stan med min kära vän Zara, jag ska köpa bikini och lämna tillbaka ett par strumpbyxor. Efter stan åker vi hem, åker till stallet. Jag ska rida Måns ute om vädret tillåter mig. Gillar ju inte att rida i ridhus you know. Samma sak med Måns. Vi får väl se. Imorgon är det hoppträning för Erik, sista för terminen! Kommer såklart rida för honom nästa också, inget snack om det! Då tränar jag för Karin i lilla Ekeby ojämna veckor och jämna veckor är det Erik på Hallsta, awesome! Btw ska en jobbarkompis till mamma ska följa med, får väl se vad hon tycker om min polle!
Nä, om jag ska tvätta bort sminket (somnade ju med det på.. suck) och fixa mig någerlunda och ringa Zara.
Har ni sett inlägget jag skrev om henne? Vad tyckte ni?

Om ni undrar över någonting är det bara att kommentera!
Vill ni att vi ska ha frågestund? KOMMENTERA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0