Rubrik...

Just nu sitter jag och kollar på TV, är ganska trött men ändå håller jag mig vaken för att jag är så glad! Har fått massor av fina komplimanger om Måns den senaste tiden. Red för den nya ridläraren Carro igår och efter lektionen sa hon: "Han är en lycklig häst och han är riktigt häftig. Har är hinder klok och han hoppar även fast du kommer lite nära på oxern." Jag vart så glad! Igår var Måns riktigt taggad och glad så det var bara tänk att få honom lugn och att han skulle vänta och det lyckades han bra med!
Bild från igår! Frida och Katten, jag och Måns. Sötisar ♥ 


Vet inte riktigt vad denna dag har att erbjuda fram till tre men det är ju lugn. Måste nog ringa mamma också, jag la undat ett schabrak på Glada Hästen. Detta Dyon schabrak med andnings funktion! Det passar både i vinter och nu när det är varmt! Sjukt snyggt och stilrent, även är schabraket inte marin blått. Jag har så många vanliga blå schabrak så ett blått i denna färg skadar inte.. ;)
 

Bild lånade av: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/  (Btw, lycka till med Soccan!)

Jaja, får väl se! Annars ska jag inviga det idag på Strömsholm :D
Måns ska få åka i detta:

Måns kommer vara as snygg! Och varför jag inte använder transport skydd är en rolig grej.
Jaja, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0