Tjenare mittbena!

 

Jahapp, dem har gjort om blogg.se roligt. Fattar ju ingenting vafan -.- Jippie!

Idag var det hoppträning för Erik, näst sista och vi hoppade ute! Perfekt väder men lite hårt i paddoken tyckte jag. Måns var pigg och glad hela passet, typ. Ibland får han för sig att han inte tänker lyda min skänkel och så tar man i lite mer och sen petar man lite med spöt och ingen reaktion. Så piskar man lite hårdare men då jävlar ska man sparka bakut? Söt häst.. En vän till mig tog kort, får väl se om hon lägger ut dem. Sista språnget var grymt! Han hoppade av i balans, rytm och stort och fint! Så nöjd med hela ridpasset.

Har glott på fotbollen och jag bara älskar hur Spanien tar hem hela skiten! Grymma spelare och dem fegar inte som Irland, grymma är dem. End of story!

Nu ska jag snart bege mig mot Zara, sover äver där i natt! Myyyyyyyyyyyyyyyyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0