Top 12 hästbloggar!

(Vill du komma in på deras blogga? Klicka på namnet!)

12. Matilda Jusslin
- Fin blogg och Matilda ägde min förre medryttares ponny Mardröm, krongligt? Just nu rider hon en storhäst! Bra och roliga inlägg och mycket bilder! Hoppas på mycket framgångar med hennes nya häst!

11. Nellie Berntsson
- Wow, tänker ni. Men det gör inte jag. Gillar Nellies blogg men den är ingen jag följer dag in och dag ut och känner att jag måste kolla den! Älskar hennes header btw. Hon har fina ponnysar och hoppas allt går bra för henne! Hon är en förebild för många och det tycker jag hon gör bra! Kan tycka att hennes inlägg är ibland to much och lite överdrivet. Ibland är det bara en bild och en rubrik, vad är det för uppdatering? Inte fyra gånger om dagen ska man göra det.

10. Alexandra Gustafsson
- Nya ägaren till Winnetoo, följer hennes blogg för att se deras utveckling. Gillar headern, designen men något barnslig för min smak. Hon gör ordentliga och bra inlägg! Hoppas på många framgångar med Winnie! Följer även hennes instagram!

9. Lisa Fager
- Söta Lisa! Hennes blogg är stilren och väldigt proffsigt uppbyggd. Hon gör och säljer designer och det är värt att köpa en sådan av henne! I sin blogg skriver hon om sinna ponnysar Krypton och Paloma. Jag tycker båda ponnysarna är jätte fina och båda har hög kapacitet. Detta är en blogg jag vill kolla på, bara för att se vad dem har gjort idag. Gillar att Lisa är sig själv till 100% HISS!

8. Tove Fant
- En nystartad blogg, jag är så glad att man kan följa henne ett snäpp mer! Hon har haft dayviews en längre tid och där har jag följt henne som en hök! Jag tycker Repris och Alice är så fina, verkligen bre ridna hästar! Tycker hennes design är lite för enkel, glöm less is more! Hon är ju bra på att leka med bilder så varför inte! Men hon gör bra inlägg och har mycket fina bilder.

7. Henrik Barry
- Favoriten från ponnyakuten efter Ida! Han är super bra på det han gör. Han gör bra inlägg och bjuder på sig själv. Hans inlägg är bra och jag tycker headern och design är fina och "somriga". En bra kille som jag känner på mig kommer gå långt!

6. Rosanna Zimdahl
- Ååå, tycker verkligen om denna blogg! En stort favorit men tyvärr är uppdateringen lite dålig. Förstår att hon har mycket att göra med tre hästar. Fin design och snygg header! Gillar hennes nya storhäst Cillen, hopper riktigt snyggt och bra! To die fore. Just nu är Rosanna i Rom så ingen uppdatering från henne just nu.

5. Linn Olsson
- Gillar denna blogg och jag vill gärna följa hennes ponny Chagall i mot- och framgångar. Det är roligt att se vad hon gör om dagarna! Tycker hennes header är as snygg och designen är stilren! Hon skriver bra inlägg men hon har varit med i blogg världen en längre tid så hon vet hur det ska gå till!

4. Sara Carlsson
- Denna blogg har jag följt länge, men på senare tid har fler bra bloggar kommit i vägen. Gillar Saras arbete med Cabi och hennes förra häst Soccan. Tycker hon är riktigt duktigt generelt på alla hästar! Hon är en sådan ryttare som kan sätta säg upp på vilken häst som helst. Hennes bloggnamn är verkligen fyndigt också! Bloggen är jätte fin verkligen och jag gillar hennes attityd och inställning. Go girl!

3. Sofia & Joanna
- Den alltid lika roliga bloggen, det finns mycket roligt att kolla på! Gillar även att det är en nyhetsblogg och inte är skvallerblogg. Den skillnaden glömmer vissa lätt! Bra inlägg och nyheter och gillar att dem har bland annat failbilder. Jag har varit med i bloggen då jag skickat in massor. Gillar headern och designen! Baby blått och rosa har dem kombinerat snyggt och dem gör det ej barnsligt.

2. Linn Strelin
- Gud, andra platsen! Det är denna blogg värd! Älskar Linns jobb med Picasso och hennes förra häst Putte. Jag tror Oprah kommer bli riktigt fin också om Linn rider henne rätt men det tror jag. Har ingen oro över det. Älskar hennes design och headers! Ska nog snacka med henne om design.. Therese också för den delen! Keep going girl and you will reach the top!

1. The best!
- Favorit bloggen såklart, älskar den! Jag tror jag kollar och kommenterar minst 5 gånger per dag! Helt sjukt hur bra bloggen är, kanske därför den ligger först? Bloggen driv av Matilda Sparrenhök och Amanda Anger, följer båda på facebook och instagram! Vill säga grattis till Amanda och hennes vinster i msva och även ge Matilda en puff i ryggen, du får aldrig ge upp! Du är en grym ryttare och tvivla aldrig på det. Båda två har haft och har fina hästar. Bloggens design är jätte fin och den är enkel, less is more! Gillar hela bloggen, dem är sig själva och då är det lättare att kolla och läsa den enligt mig! En stor hiss till denna blogg, love it!

 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda Sparrenhök

Vad kul att du tycker om bloggen, tacktacktack! :D

Kram

2012-06-14 @ 13:46:50
URL: http://angrysparris.blogg.se/
Postat av: Lisa Fager

tack Jennifer!! du är bäst! <3

Svar: Haha det va så lite! <3
hoppkungar.blogg.se

2012-06-23 @ 00:26:16
URL: http://tavlingsponni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0