YOLO!

Hoppas det är bra med alla för jag mår as bra! Känns som jag ha tagit studenten, men jag har bara avslutat grundskolan. Så förbannat skönt! Finns inte ord hur mycket jag kommer sakna klassen. Sommarlovet ha börjat och det känns verkligen, bara om vädret hade varit bättre. Kommer verkligen sakna 9c, tack för allt! :') ♥

Igår red jag Måns, han har vilat i tre dagar eftersom Erik tyckte det. Det är bara att lyda! Han var verkligen jätte pigg! Jag red ut med Sara på ridskole hästen Sune/Sunny Boy och hennes kompis Malin på ridskole hästen Liberty. Alla hästar var lite ivriga och pigga, särslikt Måns! Vi travade och galopperade ute, Måns bralla en gång men vafan? Låt hästarna va hästar, fick ju stopp på honom och det är det viktigaste! Vi såg en bambi och ett rådjur och ingen av hästarna reagerade ens!



Imorgon blir det inte så mycket gjort, ska typ ner på stan och byta ett par strumpbyxor och köpa en bikini jag har lagt undan. Tror Zara ska hänga med, hoppas det!

Just nu kollar jag på fotboll, ganska spänande.. NOT. Så fult och fjantigt så det är inte sant. Vafan, dem rammlar hit och dit och har ont men vafan, ställ dig upp och spela boll idiot! Kanske ska gå och lägga mig innan jag blir riktigt trött på detta! 

Vi syns och vi hörs!

       
Minnen från tågbanan på fina Maramis, plutt♥ (Bilderna är klickbara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0